Nyan cat

Nyan cat

czwartek, 22 października 2015

My photography

Dzień dobry! Kolejny dzień, kolejne wyzwania. Dzisiaj chciałam napisać trochę o moich zdjęciach:)
A więc :
Ja jako osoba kreatywna lubię robić zdjęcia. Ale nie wiąże z tym przyszłości. Po prostu wszystko co jest ładne i w jakiś sposób niezwykłe, moim zdaniem powinno być uwiecznione.
Nie mam specjalnego sprzętu i w sumie nie chciałabym mieć.
Podobają mi się zdjęcia z dużą ilością kolorów.
Albo lubię oglądać sesje zdjeciowe z człowiekiem w roli głównej.
Tak naprawdę nie interesuje sie sławnymi fotografami i dobrymi markami aparatów.
Robię zdjęcia, bo lubię i kiedyś będzie z nich może jakiś pożytek, jakieś cudowne wspomnienia.
Jak widać podchodzę do robienia zdjęć na luzie i możliwe,
że właśnie dlatego te fotografie są takie, jakie są, czyli nie całkiem profesjonalne,
ale i właśnie dlatego je lubię. Ideały są zbyt idealne ;) I dlatego spodziewajcie się, że moje zdjęcia nie będą zbyt dobrej jakości, dopuki nie znajdę osoby która naprawdę kocha fotografię i zgodzi się mi zrobić kilka zdjęć.
*Oto kilka moich zdjęć, zrobionych niedawno na rajdzie.




;) Jak mówiłam uwielbiam kolorowe fotki :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz