Nyan cat

Nyan cat

czwartek, 22 października 2015

The story of what's here

Teraz krótkie wytłumaczenie, żeby później nie było zbędnych pytań.
Po pierwsze : Dlaczego ten blog nazywa się tak, a nie inaczej?
W czasie, gdy zakładałam bloga padał deszcz, a później jak można się domyślić, była tęcza. Tak więc tak powstała nazwa. Po prostu zainspirowało mnie odbicie światła na niebie ☺
Po drugie : Czemu na obrazku pod tytułem jest Nyan Cat?
A dlatego, że najlepiej wygląda pod tytułem i od razu chciałam go tam dać.
Po trzecie : Co to za tło?
Abstrakcja
Po czwarte : Co ile dni będą posty?
Posty będą raz spontanicznie, a raz będą zaplanowane więc raczej nie mogę określić dokładnie. Ale raz w tygodniu na pewno.
Po piąte : Będziesz z czasem zmieniać trochę wygląd bloga?
Tak, będę. Tak naprawdę nie ździwcie się jeśli jakiegoś dnia cały blog będzie wyglądał inaczej. Lubię zmiany.
Po szóste : Będą inne Administartorki ?
Nie planuje. Myślę, że raczej nie.
* Zdjęcie przedstawia moje flamastry ❤

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz